Thursday 24 April 2014

KEKASIH HATI



kehangatan badan mu masih terasa memeluk ku sehingga kini
terasa kucupan mu dikedua belah pipi ku
lambaian tangan mu meninggalkan ku di perkarangan asrama

tanggal 20 april 2005 jasad mu pula pergi meninggalkan ku
dikala aku memerlukan mu
sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Allah maha penyayang lebih mengasihimu
pada mulanya aku memberontak
tapi akhirnya aku tersungkur dengan kehendak  takdir
kau tidak akan kembali lagi..

perjuanganku masih beribu batu
namun sesaat tidak pernah melupakan
hilang kasih membawa aku mengenal erti kehidupan
hilang salah satu keberkatan dalam hidupku
setangkai doa dan fatihah aku kirimkan tanda kasih sayang pada mu melahirkanku

Ya Allah tempatkannya ditempat yang mulia
kau angkatlah darjatnya sebagai wanita syurga
kerana dia wanita yang mulia

rindu tidak akan padam selagi
hayat dikandung badan
hanya itu mampu aku lakukan
merinduimu setiap masa

kasih dan sayang dari anakmu
kakak



No comments:

Post a Comment